PropellerAds

Saturday, February 25, 2012

Մարտի 1-ին ԵՍ ՈՉ ԵՄ ԱՍԵԼՈՒ Սերժ Սարգսյանին

Ինձ համար կարևոր են լեգիտիմ իշխանությունները, ոմանց համար կարևոր են ծառները, մյուսների համար` մարդկանց տարրական իրավունքները: Մենք բոլորս ՀՀ այն քաղաքացիներն ենք, որոնք այս կամ այն կերպ մտահոգված են Հայաստանի ապագայով: Եվ եթե մենք անկեղծ ենք, եթե մենք իրատես ենք, եթե մենք չենք փախչում իրականությունից, ապա պիտի գիտակցենք, որ խնդիրների լուծման առաջին նախապայմանը մեր միասնությունն է: Նպատակը ոչ թե խնդիրները ըստ առաջնահերթության լուծելն է, այլ դրանք թե հասարակության, թե պատասխանատու մարմինների համար ավելի լսելի դարձնելը: Եվ այս առումով գարնանային հանրահավաքային ալիքի մեկնարկը կհանդիսանա որոշակի սահմանագիծ բոլոր տեսակի պայքարների համար...
Մարտի 1-ին Ազատության հրապարակում ես ՈՉ եմ ասելու բանակում տեղի ունեցող սպնություններին, ես ՈՉ եմ ասելու բետոնապատ Երևանին, ես ՈՉ եմ ասելու ոչնչացվող անտառներին, ես ՈՉ եմ ասելու քաղբանտարկյալներով Հայաստանին, ես ՈՉ եմ ասելու մոնոպոլիաներին ու գների բարձրացմանը, ես ՈՉ եմ ասելու հանցագործ պաշտոնյաներին, ես ՈՉ եմ ասելու սեփեկան ժողովրդի վրա կրակող իշխանություններին... ԵՍ ՈՉ ԵՄ ԱՍԵԼՈՒ Սերժ Սարգսյանին:
                                                                               Արեգ Գևորգյան

No comments:

Post a Comment